? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 8, 2010

Reezq Waktu Demam + Campak....

Reezq dah sihat seperti sediakala.....tapi mama nak tepek jugak muka budak ni di kala demam + campak bebaru ni....heheheh....
nampak tak pipi reezq yang berbintat merah-merah tu....penuh kat muka...badan pun banyak...
tapi reezq cool jer....tak la meragam sangat....sebab MIL i cakap..budak yang kena demam campak ni...akan menangis...merengek sepanjang masa...sebab rasa miang....tapi reezq, alhamdulillah...leh lagi main gurau2...cuma tak beria sangat la...nak bermanja-manja je lebih..hehehe

haa...yang ni mcam orang yang tak demam....sibuk nak turun jalan2 kat bawah..macam la dia dah reti jalan...kalau dah reti jalan nanti...tak terkejar la i jawabnyer....

masa ni kat klinik...tunggu turn nak jumpa doc....lama giler menunggu...tu yang macam2 perangai reezq kuar...yang demam dah jadi sihat dah..heheh



huhuhu...pok alang dah jauh dah...di utara sana...huhuhuh....

minum susu ngan papa....masa ni suhu tinggi...memang tak larat....


sian sangat mama tengok reezq masa ni...rasa nak nangis jer...huhuhu...

yang ni versi demam masa kat melaka....tapi taklah tinggi suhu nyer....cuma panas sikit jer...


alhamdulillah...walaupun reezq demam...tapi selera dia tetap ada...susu minum...bubur makan...tak la bimbang sangat kan????

ngantuk ar mama....


2 comments:

Zuhaini Ali said...

siang lok ke reezq ... rajin2 makan ubat yer ... umie zue doakan reezq cepat2 sembuh ...

armouris said...

info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit