? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, March 3, 2010

Layan Gambo Je La Erk????

Disebabkan kekeringan idea...pe kata kita cuci mata ngan tengok gambo budak manja ini...semakin hari semakin manja ok???bila mama ngan papa dia balik kijer, mesti nak suh layan dia dulu...kalu tak 'bergenang....air mata ini...'hahahah.....

c..budak baru lepas menangis...tapi tetap tengok kamera...hahaha..bab ni memang ikut perangai mama..hahaha...
wah...wah...ada gaya bapak mithali la papa ni...hahahah...insyaallah..amin...

olo...ciannyer anak mama nih...

rambut dah serabai dah tu...reezq ni pantang panas sikit tau...ahh...sungguh putera lilin anakku ini...

still bad mood..meh mama cium meh...

memerhatikan tangan dia...nape dik??tak cukup ke jari tu????

pipi makin labuh jer...ayoyo...

bila anak mama nak dibotakkan nih????

sangat suka kalau berdiri camtu...cramp perut mama ko ni tau tak????

takde iras mama langsung...huhuh...

eh..eh..mama ngan anak ke kakak ngan adik nih???hahah...koya....

proses mentidokan reezq..bila dia tdo baru la aman dan damai nak wat kerja...
p/s :- esok cuti bagi negeri terengganu...sempena ulangtahun pertabalan sultan terengganu...i likeee....petang ni balik kampung...yahooo....



4 comments:

lady elle said...

ok, pengakuan ikhlas dr aku~ muke mu napok kurus doh sbb dagu da terbentuk~ hahaha.. chaiyo! nk bg smangat lebey ke mu neh~ hahaha

IrinaSairah said...

iyer ker???hahah..
makin semangat nih...
tapi pagi tadi baru makan mi goreng..huhu..nyesall..nyesall..patut makang bskut jah..

Darwisy said...

wi isi ke papa tu sket...nak dukung anak tu..anok tu kang membesar tu..kang dok rok papa nak dukung...mama kene...hahahha

IrinaSairah said...

mimi,
naye la aku kena dukung sorang kekgi..hahah..dakpe...nanti aku wi isi banyak sket ke dia..(tetiba tersedar)..macam la tok laki mu tu gemok ngat..hahahhaah