? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 14, 2010

Camni lah agaknye erk?????

Bila tengok pic kat bawah ni...tetiba terbayang....cam ni lah agaknye papa kalau arwah Qaireen masih ada kan???hehehehheh.....

Kakak tengok papa dukung adik...kakak pun mintak dukung sekali....rebah papa kalau macam ni...hahahahah....love them so much...hehehehe





















































































Thursday, November 11, 2010

Hari Ini Hari Khamis....

Macamlah orang lain tak tahu sampai i lak sibuk2 nak announce kan???hahahha...

Saya suka hari khamis...hari khamis hari last bekerja...hari khamis hari balik kampung...
boleh jumpa ma, abah...

Walaupun i ni tiap2 minggu balik kampung, tapi tetap rindu datang bertamu...macam lah tak leh call kan???tapi call lain...tak nampak muka???video call???tak boleh kena jimat...nanti bil melambung sape nak bayar???i jugak...hahahha...

Hujung minggu ni takde pape perancangan lagi...just lepak2 kat umah..petang kalau tak hujan leh la bawak reezq and marissa kuar jalan2....adalah sedikit bersemangat untuk kuar berjalan-jalan sekarang ni sebab reezq dah ada kawan...so tak lah sorang2 kan...lagipun sekarang ni reezq dah leh jalan...lagi lah senang..mama lepas je kat tengah padang???leh kan reezq????heheheh...

tak lama lagi birthday reezq...dalam 2 minggu lagi macam tu lah...tahniah kat anak mama sebab berjaya berjalan sebelum umur 1 tahun...tapi takleh lawan mama lah...mama 9 bulan dah jalan dah...hahahah...bijak tak mama???sedikit angkuh kat situ...tapi takpe..angkuh kat anak mama sendiri...hahahah...

reezq nak hadiah ape erk???mama ngan papa tak terpikir pun lagi nak bagi ape kat reezq...kalau reezq leh request kan senang???hehehehe....mmm...ok lah dulu..otak tak dapat nak berfikir dengan betul sebab perut sedang lapar...

daaa....

Wednesday, November 10, 2010

Biasa-biasa Aja....

Tersangatlah tiada idea untuk mengupdate blog...ada 2,3 video yang ingin dikongsikan di sini..namun tak boleh di upload...sedikit panas hati di situ...

So, hanya berpeluang menempekkan gambor j lah....keadaan sekarang????seperti tajuk di atas...biasa-biasa aja...tak ada benda yang leh diwar-warkan...lainlah ada berita nak dapat baby lagi ke...ape ke...hahahhah....(uisy, ada niat nak menambah ke ni????)...hahahahha...

Reezq??seperti biasalah...semakin aktif....dah boleh berjalan dah....tu lah, nak upload video dia berjalan tak dapat nih...rugi betullah...kenangan ni kan????nanti bila reezq dah besar, dia leh tengok lagi....perangai menggigit pun leh tahan...tapi yang geramnye, orang lain dia tak gigit...saya je yang reezq suka gigit...ape kes ni erk???

Mmmm..ok la dulu...kate takde idea tadi kan...daaa....

hensem tak saya??????heheheh...
yang ni tak payah komenlah..hahahahha
mama poyo....

Tuesday, November 9, 2010

Jom Steamboat!!!!!!!!!!!!

Ni citer hujung minggu yang lepas....baru ada masa nak update katenyer....mmm...i dengan 2 kawan i...oh yer...plus 1 lagi..en suami...telah pergi mensteamkan diri...eh...bukan2 telah pergi mensteamboatkan diri masing2...hahahahha...mula2 nak cuba steamboat kat hotel permai inn tu...tapi dia tengah wat promotion curry stemaboat lak...mmmm...macam tak menarik selera tekak lah pulak...huhuhuh...so end up, i book kat restoran paradise deluxe ni....best la jugak...harga pun berbaloi-baloi....heheheh...

Sebelum tu sempat singgah ke stadium negeri dulu..en suami nak tengok kawan dia lawan badminton...reezq???usah di tanya...dia telah selamat balik dulu ke umah nek dan aki...hehehehhe..pandai tak mama ngan papa dia....takpelah dik, bukan adik reti makan pun...so baik adik duk kat umah nek main ngan kakak marissa jer...heheheh...nanti ada rezeki lebih nanti, mama ajak nek,aki, long pa, long ma, kakak marissa and lain2 pergi sama erk???


sedang menunggu steamboat ready...pe lagi, kita bergegambaran lah dulu..heheheh....let me introduce..my fren, muniey and adek....
tu antara bahan2 yang akan dicelup ke dalam sup dan tomyam...nyum..nyum...udang dia besar....
ni sayur2 lak...tapi tak makan sangat pun...heheheheh...
ikan siakap 1 ekor....
oh, ini pak driver...hehehhe...oopsss!!!!!!!!
apsal lak pak driver bergambar ngan owner blog nih???ada skandal pape ke nih???Hhahahah
rasa nak pergi makan lagi lah kat sini...huhuhuhu
three of us....tiap2 minggu makan ni...haruslah badan jadi tongg..hahahhaa
dah masak ke belum ni cik muniey?????
ni hasil sisa dari pinggan en suami.....

Lepas tu, balik ke dewan badminton semula....tapi dah habis dah....so, lepak2 jap...lepas tu chow..heheheh...
sempat lagi gambar2....en suami pergi tengok game yang dah nak habis...so ktorang lepak lah...
khusyuknye dik...hehehehe
muka kekenyangan.....
lenkali kita cuba kat tempat lain lak erk????

Tuesday, November 2, 2010

Tak Lama Lagi.....

Mmmm....dalam lebih kurang 2 minggu je lagi...anak bujang mama ni dah nak genap setahun usianya...sedang berfikir2..nak sambut ke tak???nak sambut ke tak????kalau nak sambut nak buat kat mana????my sister cadangkan buat kat kfc...tapi if reezq dah leh jalan, barulah enjoy sikit kan????ke nak g makan2 ngan family jer...beli sebiji kek letak lilin sebatang....pastu bergambar untuk kenangan...wut say u?????

Rasa macam sekejap la pulak masa berlalu....pejam celik pejam celik dah nak setahun dah....rasa macam reezq tu kecik j lagi...masih baby....huhuhuhu....rindu reezq time baby dulu...sangatlah senang nak jaga dia...tak merengek langsung...dalam pantang lagi lah senang...malam dia tido jer...sampaikan mama kejutkan dia untuk menyusu...punyalah syok tido...

Reezq jarang menangis...kalau nak susu merengek j lah....kalau nak dia menangis, usik la dia...heheheh...mama perasan reezq ni sensitif orangnyer...pantang bunyi bising tetiba, dia mudah terkejut...mula la nak nangis...hehehhh...tapi nangis kejap jer....

Sekarang reezq tengah bertatih...tapi masih takut2....harapnye bila cukup setahun nanti, reezq dah leh jalan...chayokkk anak mama....lasak pun bukan main sekarang ni....sume dia nak cuba...reezq sangat suka iklan promo TV3 tu...na..na..na..na..na..na..na..na..na..TV3!!!!!!!!!!!!!!!!!!kalau dengar iklan tu mesti cepat2 pergi depan TV....pelah yang syok sangat kat iklan tu agaknyer...heheheh

Sekarang reezq dah ada 5 batang gigi...3 kat bawah...2 kat atas yang besarrrrr punyer...heeheheh...dia tak culas bila mama nak gosok gigi dia...bila nampak jer berus gigi, terus suakan mulut dia tu...heheheh...alhamdulillah...good boy anak mama nih....


budak comot kesayangan mama....
pagi2 rutin dia pergi start enjin kete papa...heheheh...
si mata bolat....
mama jahat...bagi reezq pakai tudung dan baju kurung kakak marissa...heheheh
miss u so much sayang....heheheh


Monday, November 1, 2010

First Time At Playground

Sebelum ni saya tak pernah bawak reezq ke playground nih...ye lah, dia pun kecik lagi...so tak sesuai rasanya nak bawak dia ke tempat macam tu kan...lain lah kalau dah boleh berjalan...tapi baru2 ni, ktorang try test cuba bawa reezq ke sini...hehehhe..nak tengok camne reaksi dia...

Mmm...seperti yang telah saya duga, reezq sangat lah suka...budak2 mane yang tak suka kalau dapat pergi playground kan...tapi kalau harapkan saya ngan reezq jer nak pergi, rasanya tak terpergi kot...kali ni rombongan disertai ngan kakak marissa....yelah, semenjak kakak marissa dah balik ni, aktiviti tu banyaklah sikit...ada je idea nyer...heheheh...

Sebelum ni banyak melepak kat rumah jer...sampai naik boring si reezq nih...heheheh...ye lah, makin hari dia makin membesar...perasaan memberontak lak makin menjadi-jadi...dia pun tahu jugak boring macam kita orang dewasa ni kan???so bila sesekali terlepas kandang....suka sangat lah dia....


Kakak Marissa....yang takut naik jongkang jongket nih...tu kena paksa duduk sebab aki yang suruh...hehehehe
reezq sangat suka naik mende nih...dia wat macam kuda...sikit pun tak takut...pe yang budak ni takut erk????huhuhuhu....
practice berjalan....sekarang ni dah banyak langkah dah....tak lama lagi berjalan lah anak mama nih...heheheh..insyaallah before turns 1 year old this 25 November...hehehehe
Menangis bila letak lam terowong ni....aki nak ambik gambar j lah sayang.....
tengok kakak...rilex jer kan????
main gantung2 lak...suka lah dia orang melayan macam tu...at last mama pulak yang lebih2 berpeluh....
main slide....
tengok...sempat lagi berpaut kat tepi tu....lasak betul lah anak mama nih....


Thursday, October 28, 2010

Mandi Laut Lagi.....

Hari tu dah bawak reezq pergi mandi laut...kali ni pergi lagi...tapi musnah harapan sebab ombak agak besar...so, tak sesuai sangat nak lepas reezq....huuhuh....takpe reezq...lenkali kita ajak aki pergi air terjun lak...mesti lagi syokk kan???Heheheheh....

Kali ni kakak marissa pun join sekali...lagi la syok nak melayan kerenah dia tu....sama gak ngan reezq...tak tahu takut...meluru ke dalam air je kerjanyer....heheheheh...

Aki yang tak rancang nak mandi, pun join mandi gak...ye lah, nak melayan cucu....orang lain confirm tak nak mandi...

mula2 kita main celup2 kaki je dulu erk???
dah basah lencun dah....
muka kakak marissa yang excited....heheheh..orang nak ambik pic pun tak pandang dah...
Marissa, Reezq dan Aki....
Badan penuh ngan pasir....tapi tak kisah...asal dapat mandi laut...hehehehhe
suka sangat sampai bertepuk tangan.....
rambut tetap terpacak k...walaupun hanya dua urat...hahahhaha
dah half naked dah....
main pasir ngan aki.....

dah dekat nak balik....ada menda ni lalu kat atas kepala kitorang...heheheh....ralit reezq duk menengoknyer....best jugak kalu dapat naik mende ni kan???heheheheh