? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, June 2, 2011

Fuhhhhh!!!!!!

Kenapa tajuk mcm tu yer?huhuhuhu...ntahlah, bila dh lama tak update, jd mcm ni lah...bnyk benda yg nak distory morykan tp tak tahu nk mulakan yg mana dulu...siyes aku takleh jd blogger tegar...everyday aku buka blog aku...just untuk membuat lawatan YB ke blog2 org lain...syok bila baca blog org yg sentiasa berupdate...

Mana pergi sume moog nak berblog nih...nak transferkan pic ke pc pun aku mls walaupun masa tu aku keboringan giler kt ofis...aduyai..smbil menaip ni pun mata aku dah makin kuyu....cuaca yg panas kat luar, buat tubuh rase lemah jer ibarat pokok bunga yg tak bersiram...huhuhu..

Actually today my cousin nikah...tomorrow sanding...baru jer balik dr rumah dia ni...pergi tolong pe yang patutkan...huhuhu...lepas Zohor nnti mjlis nikah kt masjid...hati mula berbelah bahagi nk pergi ni...ngan Reezq lg, ngan panasnyerr...rase nk tido jer ader lah...tp kan, I happy sgt masa kitorang ramai2 sediakan goodie beg td...sembang, usik mengusik tak hengat...pdahal jarang sekali berjumpa...kan dah terbukti aktiviti gotong royong ni leh eratkan hubungan silaturrahim...kan?kan?

Mmmm, satu sebab yg berat nk g ke majlis akad nikah nnti, papa Reezq lak takde,dia kerja...dah lah kerja, mlm karang nk ke KL lak...huhuhuhu...kena tinggal lagi...tak best betul lah...huhuhuhuhu....

Mmmm...tak larat dh nk sambung menaip nih...tengok tulisan pun dah besar kecik besar kecoik jer...huhuhuhu...daaa...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments: